torstai 6. elokuuta 2015

Cooking and baking

Moi taas :) Nyt lähtöön on enää 13päivää ja pikkuhiljaa alotan kohta jo pakkailemaan. Ekat kaverit, mukaan lukien poikaystävä, on jo lähteny jenkkeihin. Tulee kyllä ihan kamala ikävä kaikkia, onneksi Skype ja Whatsapp on keksitty... Viime päivinä on ollu paljon tekemistä, kun yksi mun parhaimmista kavereista tuli lomalle usasta reiluksi viikoksi tänne ja eilen vietettiin mun, kahden serkkuni ja koulukaverin läksiäisiä. Huomenna alkaakin Weekend festival, jonne meen ekaa kertaa :)

Oon harjotellu nyt tekemään karjalanpiirakoita, korvapuusteja ja makaroonilaatikon, jotta voin ilahduttaa hostperhettä ja jakaa tietenkin Suomen ruokakulttuuria. Täytyy vain toivoa, että korvapuustit ja karjalanpiirakat onnistuu sielläkin, kun äiti ei ole ohjaamassa enää eikä kertomassa jos vaivaan pullataikinaa väärin :D
Vasemmalla yläkulmassa näkyy mun eka piirakka...mutta täytyy sanoa, että muut onnistu ihan nätisti


Vien jenkkeihin mukaan kardemummaa, hiivaa ja pullasudin, koska siellä kaikki tarvittavat ainekset on niin paljon erilaisempia kuin suomalaiset

Makaroonilaatikko oli ihanan helppo ja melko nopea tehdä, joten olen varma, että teen tota usein :)

Seuraavassa postauksessa kirjotan meidän läksiäisistä ja Weekendistä :)

- Sonja 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti